sobota, 1 września 2012

dziś mój ukochany Kraków

Jak w temacie: KRAKÓW:) moje ukochane miejsce, gdzie chętnie wracam. Od jakiegoś czasu już tu nie mieszkam, ale kto wie? może kiedyś wrócę? dlatego pewnie będzie sporo Krakowa na tym moim blogu:)Teraz pokażę Wam miejsce, gdzie lubię się spotykać z przyjaciółmi na plotki i ploteczki:)
Podejdźmy bliżej:
tak, tak to Tajemniczy Ogród:) miejsce gdzie na spokojnie można pogadać przy pysznej kawce:) Jednak to nie wszystko:) wystarczy zapytać Barmana (on nigdy nie odmawia)i do knajpki wnosimy pyszności z:

"Okrąglaka":) Polecam placki ziemniaczane oraz zapiekankę węgierską:) (oczywiście nie z "Endziora" lecz z okienka z napisem "placki ziemniaczane")pyyyyyycha:) aż sobie smaku narobiłam...

Pokażę Wam jeszcze jedną knajpkę na krakowskim Kazimierzu:)
Alchemia:
Czasem tam bywam:) Warto ją odwiedzić:)



3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie dodałaś zdjęć ze środka ALchemii - prezentuje się lepiej, niż na zewnątrz :) Chociaż ja z knajpek na Kazimierzu najbardziej lubię Mleczarnię :) Mają tam też pyszne grzane piwo ze świeżymi pomarańczami i miodem i fantastyczny orzechowiec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zdjęcia Alchemii wyszły dość marnie wiec nie chciałam ich pokazywać:) Prawda, w Mleczarni piwo jest pyszne:) Masz jeszcze jakieś swoje ulubione miejsca w Krakowie?

      Usuń
  2. Jadłam zapiekankę z Okrąglaka w zeszłym roku, przywołałaś wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...