poniedziałek, 10 września 2012

rynek w Inowrocławiu

A może dziś wybierzemy się na rynek w Inowrocławiu? Znajdują się na nim zabytkowe zabytkowe kamienice z przełomu XIX oraz XX wieku zbudowane najczęściej w stylu eklektycznym, neogotyckim oraz secesyjnym.W drodze na rynek:
Fontanna z kolorowym oświetleniem i strumieniami wody wypływającymi w rytm muzyki (niestety gdy ja byłam, fontanna nie działała):
Rynek:

Tramwaj na ul. Św. Ducha tuż przy rynku:
Rzeźba patronki Inowrocławia Królowej Jadwigi:

I to już koniec zwiedzania inowrocławskiego rynku:)

1 komentarz:

  1. Z ciekawości sprawdziłam, ile mieszkańców ma Inowrocław i jestem zaskoczona, bo wygląd rynku kojarzy mi się z dużo mniejszym miastem, np. Białogardem :)
    Królowa Jadwiga jest moją patronką z bierzmowania, mam do niej sentyment :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...