piątek, 29 marca 2013

Kościół św. Leonarda

Będąc w Niedzielę Palmową w Lipnicy Murowanej zwiedziliśmy kościół św. Leonarda. Jestem zachwycona tym miejscem, piękny mały kościółek. Zresztą zobaczcie sami:
Troszkę historii (zdjęcie zrobione tablicy przed kościołem):
I już wchodzimy do środka:
Dekalog namalowany na chórze:
Ostatnia Wieczerza:
Sąd Ostateczny:
 Kawałek Drogi Krzyżowej:
Płyta nagrobna Antoniego Ledóchowskiego, ojca sióstr bł.Marii Teresy i św. Julii Marii:
Belka podtrzymująca ołtarz od tyłu. Rzekomo jest to dawna rzeźba  słowiańskiego boga Światowida:
I już ostatnie spojrzenie na kościół:
Wiem, wiem miało nie być już śniegu na blogu, ale pogoda nas nie rozpieszcza i ciągle jest biało wokół nas:(

3 komentarze:

  1. Śnieg to niestety jakos nie chce zniknąć...
    ale kosciolek fajny. Na tym ostatnim zdjęciu przypomina trochę Wang. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, śniegowe zdjęcia. Marzy mi się wyjazd w zimowy czas, chociaż byłaś tam w marcu...
    Byłam w Lipnicy, to miejsce mnie zauroczyło.
    Widzę, że spotkałam siostrzaną duszę. Wędrowniczkę.
    Umieszczam Twój blog we moich ulubionych. mamy wiele wspólnego.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i zapraszam ponownie do Lipnicy Murowanej lub na stronę www.lipniczanin.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...