poniedziałek, 9 września 2013

Stary Rynek we Włocławku

Jeszcze nie dawno był tu niezły bałagan związany z remontem. Przeważająca część zabudowy pochodzi z XIX wieku. Rynek ma kształt prostokąta o wymiarach 150x70 m.
Późnogotycki kościół św. Jana (1538 r):
Ulica 3 Maja jest głównym deptakiem miasta. Biegnie od Starego Miasta w kierunku południowym na plac Wolności. Ma 560 m długości. Zabudowa ulicy to głównie dwupiętrowe kamienice. Niestety ulica nie wygląda za ciekawie, pełno tam drobnych pijaczków już od samego rana. Miejsce dość mocno zaniedbane.
I na koniec zachód słońca nad Wisłą. Widok z mostu im. Edwarda Śmigłego-Rydza:

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak opowiadasz. Bo jest sporo ludzi, którzy nie mogą pozwolić sobie na podróże w wielu powodów. A tak można zapoznać się z całym krajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  2. We Włocławku jeszcze nie byłam , ale jestem wielbicielką fajansu z włocławka tego w starszym wydaniu.Nawet nie wiem czy fabryka jeszcze tam istnieje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa:) miała krótką przerwę fabryka. Co do Włoclawka to bardzo spokojne miasto, ale ma swój urok. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Piękne stare miasto.Myślałam że Włocławek jest większy a tu widzę małe
    przytulne miasteczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pusto. Gdzie ludzi wywiało?
    We Włocławku byłam kiedyś przejazdem. Zatrzymałam się tylko, by coś zjeść, więc niewiele widziałam. A może faktycznie warto.
    Najładniejszy jest ten zachód słońca.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Włocławku zawsze jest tak pusto, ludzie chyba lubią w domach przesiadywać:)

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam we Włocławku, widać, że miasto ma swój urok, chociaż widok pijaczków od samego rana może nie jest jakiś ujmujący i przysparzający chwały miastu ;) Każdy "leczy" smutki na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadąc nad morze przejeżdżałam przez Włocławek.
    W drodze powrotnej miałam się zatrzymać i zwiedzać.
    I na obiecaniu się skończyło. Widząc Twoje zdjęcia, mocno żałuję, że przegapiłam takie piękne miejsce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to następnym razem w drodze nad morze zwiedzisz to miasteczko:)jak to mówią co się odwlecze...ślę również pozdrowienia:)

      Usuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...