czwartek, 14 listopada 2013

Muzeum Lotnictwa Polskiego

W hangarach dawnego wojskowego lotniska Rakowice-Czyżyny działa Muzeum Lotnictwa Polskiego. Powstało ono w 1964 roku. O historii tego miejsca nie będę pisać, a zaproszę Was TUTAJ! Mam wrażenie, że miejsce jest dość mało znane i nie często odwiedzane. Mieliśmy troszkę pecha, ponieważ z powodu remontu ekspozycja w Małym Hangarze (lotnictwo I wojny światowej) jest zamknięta od końca października. Jednak mimo tego wycieczka się udała i wyszliśmy ostatni z Muzeum, już nawet się troszkę obawiałam, że zostaniemy zamknięci na noc:D To zapraszam na spacer:
Jak Wam się podoba Muzeum Lotnictwa Polskiego?

20 komentarzy:

  1. fajna wycieczka i przypomniał mi sie film Aviator :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można zawrotu głowy dostać od ilości i różności wystawionych eksponatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to sobie "polatałaś" po ekspozycji :) Pierwsze samoloty są urocze- mają duszę.Wszystko co lata też mnie interesuje,nie znam tego miejsca, a teraz, dzięki Tobie, już wiem jak trafić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa wycieczka. W Poznaniu na cytadeli też jest muzeum z samolotami, czołgami z okresu wojny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona Muzeum Lotnictwa Polskiego.
    To już kolejna bardzo interesująca wycieczka...
    Może kiedyś się tam wybiorę?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla pasjonatów na pewno duża gratka a dla innych też sporo ciekawości. Jedna uwaga: mam wrażenie, że niektóre eksponaty wychuchane a niektóre jakby pogniewane z konserwatorem albo nielubiane i jakieś zapuszczone sie wydają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam w żadnym z takich muzeów, może kiedyś uda mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe :). Nie wiedziałem że w Kraku jest takie muzeum

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, nie wiedziałem o istnieniu tego miejsca. Wczoraj i przed wczoraj byłem w Krakowie i byłby czas na zwiedzenie. Następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim wcześniej i od dłuższego czasu chcę sie tam wybrać, ale zawsze mi nie po drodze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pomyślałabym, że taka tematyka może mnie ująć, ale te stare maszyny są niewiarygodne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za podpowiedź. Tu jeszcze nie byłam, ale zachęciłaś mnie pięknymi zdjęciami w dużej ilości, więc przy najbliższej wycieczce do Krakowa zajrzę tu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że jest takie muzeum, o jego istnieniu nie wiedziałam. Trzeba zapamiętać jak będę kiedyś w tej okolicy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest dużo ciekawych eksponatów. Nie wiedziałam, że aż tyle. Kilka jest wyjątkowo interesujących. Najciekawszy wydał mi się kombinezon pilota na zdjęciu 20. Ten to musiał wysoko latać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na noc w muzeum gdy wszystko ożyw, to mogłoby być ciekawe...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noc w takim miejscu to dopiero byłaby frajda! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam o nim...Świetnie przedstawiłaś to miejsce...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci zazdroszczę! Uwielbiam takie miejsca i znów wraca marzenie jechać do Muzeum Lotnictwa... Muszę się zebrać po Nowym Roku! Tak właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się to Muzeum, chociaż chyba jednak wolę okręty ;) Chętnie się wybiorę w to miejsce przy następnej wizycie w Krakowie. Jeśli chodzi o popularność miejsca - są tego plusy i minusy. Ja wolę kameralną atmosferę i święty spokój, więc mi by taki stan rzeczy zupełnie nie przeszkadzał :)
    Dziękuję za wycieczkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...