sobota, 14 grudnia 2013

Anioł w Miasteczku

Dziś zabiorę Was na festiwal "Anioł w Miasteczku" w Lanckoronie. Zdjęcia jeszcze są cieplutkie:)
Lanckorona w tym roku już po raz X zaprasza na festiwal. Ideą tego wydarzenia jest zwrócenie uwagi na fakt, iż wokół nas są ludzie otwartego serca, pełni zaangażowania, którzy pomagają innym, pracują dla dobra swoich malutkich miejscowości, poświęcają swój czas, dzielą się dobrą energią, pomysłami i swoimi talentami z innymi. Każdy może stać się aniołem dla innej osoby i poczuć jak serce napełnia się radością. Anioły na prawdę zaatakowały Lanckoronę, zobaczcie sami:
ale, ale pojawił się też diabeł:
i znalazł sobie kolegów:)
tutaj już diabły kontra anioły:
Anioły sfrunęły na lanckoroński rynek czyli liczymy anioły i pobijamy rekord:) Przez tę bramę trzeba było przejść by zostać policzonym - aby nie było tak łatwo atrybut anioła musiał być :)
a tu już liczenie (rekord został pobity):
i mój certyfikat - każdy anioł go dostawał (byłam 309 aniołem:D)
Jak to na festiwalach bywa musi być jarmark, tutaj był nie byle jaki bo to Anielski Jarmark:
"Żywa Galeria" - Fotoklub Trzebińska Kinematografia:
Po wszystkich atrakcjach przyszedł czas na spacer po Lanckoronie:
Jutro kolejny dzień festiwalu "Anioł w Miasteczku", niestety już nie będę uczestniczyć w tym wydarzeniu. Dziękuję za Waszą obecność na blogu. Życzę udanej niedzieli!

19 komentarzy:

  1. nie wiem, czy tego diabełka to gdzieś w Krakowie nie widziałam na rynku ;P
    fajne wydarzenie. i pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tyle Aniołw w jednym miejscu musiało być anielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Ty byłaś 309 Aniołem, to zeszłoroczny rekord został pobity (było 300) !
    Piękna inicjatywa- szkoda, że ja mieszkam na drugim krańcu Polski...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Kalwarii jeżdżę kilka razy w miesiącu, ale o Lanckorońskich aniołach słyszę po raz pierwszy, szkoda, że dopiero dzisiaj się dowiedziałam , padam ze zmęczenia i na jutro się nie wybiorę :(
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy na tegoroczny Festiwal Anioł w Miasteczku- 13/14 grudnia 2014r.
      Anioły z Lanckorony
      www.facebook.com/aniolwmiasteczku

      Usuń
  5. Świetny pomysł...niewiele takich zdarzeń się spotyka :)
    W takim anielskim towarzystwie, człowiek lepszy się staje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie festiwale mają niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym to kiedyś zobaczyć na żywo. Pewnie wspaniałe wrażenie.Tym bardziej, że zbieram Anioły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna inicjatywa, a już sobie wyobrażam jak to pięknie wyglądałoby ubrane w śnieg, a jeszcze ten diabeł, no rozbroił mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super relacja Aniołku nr 309!!! W ogóle klimatyczna ta Lanckorona, a jeszcze tam nie byłam! Pozdrowionka i słonka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę takiego miejsca i takiego dnia!!!Niesamowite zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna impreza , chciałabym kiedyś to zobaczyć . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy na tegoroczny Festiwal Anioł w Miasteczku- 13/14 grudnia 2014r.
      Anioły z Lanckorony
      www.facebook.com/aniolwmiasteczku

      Usuń
  12. Bardzo fajne wydarzenie; takie już nieco o klimacie świątecznych jasełek. Pogoda jak widać dopisała. Jarmark tez taki nietypowy - bardziej anielski, związany z tematem wydarzenia.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna impreza, pogoda też dopisała. Lanckorona swoim klimatem jak zawsze przyciąga turystów...Kapitalne zdjęcia i ten błękit...
    Oj, przegapiłam wyjazd do Lanckorony.
    Od dwóch lat obiecuję sobie, że pojadę na tę imprezę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy na tegoroczny Festiwal Anioł w Miasteczku- 13/14 grudnia 2014r.
      Anioły z Lanckorony
      www.facebook.com/aniolwmiasteczku

      Usuń
  14. Ale czad - też chce zostać certyfikowanym aniołem! Takie festyny kojarzą mi się zawsze z moja rodzinną miejscowością i wspaniałym klimatem, uśmiechniętymi ludźmi i dobrą zabawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy na tegoroczny Festiwal Anioł w Miasteczku- 13/14 grudnia 2014r.
      Anioły z Lanckorony
      www.facebook.com/aniolwmiasteczku

      Usuń
  15. Serdecznie zapraszamy na tegoroczny Festiwal Anioł w Miasteczku- 13/14 grudnia 2014r.
    Anioły z Lanckorony
    www.facebook.com/aniolwmiasteczku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...