czwartek, 19 grudnia 2013

Uwaga! chwalę się:D

Polska w kawałkach została zauważona i znalazła się w subiektywnym zestawieniu 10-ciu polskich blogów podróżniczych na nowym serwisie turystycznym: ujakurlop.pl. Zresztą zobaczcie sami jak opisano Polskę w kawałkach i inne blogi:
I jeszcze jedna wiadomość - od wczoraj blog Polska w kawałkach jest na faceeboku:D
Jeszcze nie ogarniam tego ustrojstwa, ale mam nadzieję dam radę:D Jak macie ochotę możecie polubić:)
A tymczasem życzę dobrego wieczoru:) 

18 komentarzy:

  1. Gratulacje z powodu takiego wyróżnienia!!! Jest powód do radości! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z Tobą :) Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje. Słusznie się Tobie należało to wyróżnienie!!!!
    Ślę pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że dostrzeżono ten ogrom pracy, który wkładasz, podróże to przyjemność, ale zrobienie ciekawych zdjęć, opisanie historii, przedstawienie ciekawostek, to wymaga czasu. Gratuluję, dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)))) ą ja na FB nie umiem wstawić strony swoich robótek i motam się jak mam chwile a później zniechęcam się, po prostu nie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z całego serca zasłużyłaś na to .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wow! Gratuluję serdecznie! A na fejsie polubione, tak prywatnie, jak i marchevkowo :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję - zasłużenie ! Facebooka ogarniesz - już Cię tam przywitałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gatuluję, a blog przeciekawy, więc nie ma co się dziwić, że jest dobrze przyjmowany przez internautów.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratuluję!!! Czasem dobrze mieć jakieś hobby. Blog staje się wtedy ciekawy, interesujący dla czytelników.
    Oby tak dalej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i trzymam kciuki za więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Ago! Dołączam się do gratulacji! Zawsze chętnie wchodzę na Twój blog - chociaż nieraz z opóźnieniem, bo ja jestem na bloxie a Ty na blogspocie, toteż nie informuje mnie automatycznie o nowym wpisie. Ale staram się być na bieżąco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że pochwała jak najbardziej słuszna :) Mnie również się blog bardzo podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...