środa, 15 stycznia 2014

kawałek Wrocławia:)

Dziś taki brzydki dzień, wieje, niby leje, smutno, buro i ponuro jednym słowem...mam coś dla Was:) Kawałek weekendowego Wrocławia, ależ było ciepło i wiosennie:
Widok na Most Grunwaldzki - jedyny most wiszący w Polsce, po którym jeżdżą tramwaje, samochody oraz autobusy. O moście napiszę więcej na pewno kiedyś, bo jest niezwykły no i przez lata obrósł legendami - o samobójstwie konstruktora, o próbach wysadzenia pod koniec wojny, o locie pod jego przęsłami. A jak wiecie lubię legendy:) Póki co ja się delektuję słońcem na zdjęciu! Pozdrawiam serdecznie:)

16 komentarzy:

  1. Ah, ah, ah!
    Słoneczkooo, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam we Wrocławiu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. We Wrocławiu zawsze jest pięknie, bo to miasto, gdzie się urodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałam Twój blog u mnie do tych, które często oglądam. Jak Ty zmienisz zdanie , to ja też. Przepraszam, ale już jestem zmęczona tymi, którzy piszą u mnie komentarze, a jak staję się ich obserwatorami, to zapominają o mnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Niedługo się wybieram do Wrocława, więc zobaczę to osobiście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław to moje miasto:) Mieszkam tu, lubię go . Jest piękne inaczej niż Kraków czy Gdańsk:)
    Często spaceruje ulicami, jeżdżę rowerem tuż przy Odrze na wałach i cieszę się, że pospaceruję również TU:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam w tym mieście...ale wie wiele o nim słyszałam...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław bardzo mi się podoba, choć widziałam tylko nieduży fragment tego miasta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego mi potrzeba. Promieni słońca.
    Dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słońce ..... jak ja nie cierpię zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie Wrocław skąpany w słońcu! Legendy jestem bardzo ciekawa więc będę wyczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och piękne słońce, u mnie od kilku dni wcale go nie ma...legend bardzo jestem ciekawa, więc może kiedyś jeszcze powrócisz do tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław...podoba mi się...piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło tak sobie oglądać zdjęcia z takim ślicznym słoneczkiem :)
    Fajna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie ten most. Niewątpliwie nr 1 we Wrocławiu. Zdjęcie bardzo udane i napawa optymizmem. Pozdrawiam i dzięki wielkie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...