piątek, 28 lutego 2014

Wrocław z góry:)

Zapraszam na Wieżę Katedry Wrocławskiej. Z tarasu widokowego, na który wyjechaliśmy windą (inaczej się nie da) roztacza się najpiękniejszy widok na Wrocław. Taras na wieży katedralnej jest jednym z najwyżej położonych punktów widokowych w mieście dlatego łatwo można dostrzec stąd większość charakterystycznych obiektów odległych nawet o wiele kilometrów. Zobaczcie sami:
Prawda, że widoki zapierają dech w piersiach? Dziękuję za komentarze i Wasze odwiedziny. Pozostawiam pozdrowienia:)

23 komentarze:

  1. Widoki piękne. Udane fotki. Zaraz widać, jaki Wrocław jest duży! Widoki z wieży zamkowej w moim mieście- zupełnie inne. Zresztą zobaczysz sama jak wybiorę się na wieżę( teraz głowę by mi urwało, a ja jestem wrażliwa na zimno) Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław jest po prostu piękny a Twoje zdjęcia to potwierdzają. Z dołu czy z lotu ptaka , czy z wiezy jak pokazałaś. Piękne zdjęcia :) Pozdrowienia z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Kiedy spaceruje się uliczkami miasta, nie widać jego ogromu. Wrocław z góry, i nie tylko, naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie,coś niesamowitego!!!Piękne miasto,ale uwielbiam je i wiem o tym:)I jaka piękna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław z góry wygląda pięknie .Ostatnie zdjęcie cudne. Posyłam pozdrowienia również.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te widoki :)) Warto pamiętać o tym tarasie, gdy się zawita do Wrocławia.
    Przez ten most przejeżdżałam latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław jest pięknym miastem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są widoki z góry, mamy cały Wrocław na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne żdjęcia- szczegolnie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam na wieży, bo niestety nie jestem miłośniczką wind ( mam lęk przestrzeni), dlatego bardzo dziękuję za te cudowne widoki mojego ulubionego miasta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za podpowiedź, może uda nam się w marcu skorzystać ;-) a widoki genialne, zdjęcia również!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Wrocław ... też mam zdjęcia z góry, ale inne - chyba na wieży ratuszowej, albo gdzieś...nie pamietam muszę do nich zajrzeć bo napewno wchodziłam schodami :D ... Ekstra !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny widok, kominy i piramida w tle ;) Nieźle wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za widoki...
    Wrocław jest bardzo dużym i wyjątkowym miastem.
    Wyjazd windą na taras widokowy? to pełny komfort.
    Zazwyczaj wchodzi się wąskimi, stromymi schodami.
    Cuuudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ja też uwielbiam patrzeć na Świat z wysokości. Pierwsze zdjęcie mnie zachwyca - śliczne niebo i fajnie słońce uchwyciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również byłam na tej wieży, ale takich pięknych zdjeć, niestety, nie posiadam...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam tam raz. Zapamiętałam na zawsze. Widoki z tarasu, świetne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny gotyk :)
    Nigdy tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja lubię Wrocław, piękna wycieczka. Rozglądam się jeszcze i na pewno zostanę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie zdjęcie - bajka;)
    Niestety, do windy nie wsiadam, nie będzie mi dane zobaczyć:(
    Na Mostku Czarownic za to udało mi sie byc, bo tam mozna wejśc per pedes;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...