czwartek, 6 lutego 2014

Zalanym Artystom;)

Chcę Wam pokazać dzisiaj obelisk - Zalanym Artystom, na który zwróciłam uwagę podczas spaceru po Wrocławiu. Obelisk znajduje się przy bulwarze Dunikowskiego. Pomnik jest hołdem złożonym artystom wrocławskim, którzy ucierpieli podczas wielkiej powodzi tysiąclecia z 1997 roku. Pomysłodawców pomnika i autorów szklanej tablicy jest dwoje - to Beata i Tomasz Urbanowiczowie. Dzieło można interpretować na wiele różnych sposobów – sam tytuł jest dość wieloznaczny.
 Tutaj w całości, a w tle Ostrów Tumski:
A jaka jest Wasza interpretacja tego dzieła? Zostawiam serdeczne pozdrowienia:)

11 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, jeśli myślę o powodzi we Wrocławiu, to widzę dramatyczną sytuację wrocławskiego ZOO. Z artystami nic mi się nie kojarzy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając "Zalanym Artystom" wcale nie pomyślałam o powodzi, ale autorom chyba o to chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się od razu skojarzyło z powodzią, która Wrocław porządnie sponiewierała. Ale podoba mi się gra słów. Czy ja go widziałam? Poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Autor- Plastyk Miejski- to się popisała talentem, ha,ha:)
    Ma wybitny talent do wnerwiania ZPAP i nie świeci dobrym przykładem dla sąsiedniej ASP.
    Tytuł dwuznaczny i w tym wypadku raczej kojarzy mi się z wykonaniem dzieła po kilku głębszych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że obie interpretacje są jak najbardziej na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu pomyślałam o alkoholu , bo artyści i alkohol często występują razem , może specjalnie był taki tytuł dwuznaczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wieloznaczny i trafny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z Ostrowem Tumskim jest prześliczne.
    Nie wiem co sądzić o obelisku poświęconym Zalanym Artystom.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak zdjęcie z Ostrowem Tumskim śliczne. :)
    "Zalanym Artystom" na początku skojarzyło mi się z Artystami po % ;)
    dopiero potem doczytałam o co chodzi....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się skojarzyło jednoznacznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najpierw skojarzyło się z powodzią, ale drugie to już było z %%%% ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...