sobota, 29 marca 2014

Kraków Arena

Dziś dzień otwarty więc się wybraliśmy.
Hala widowiskowo - sportowa znajduje się w dzielnicy Czyżyny, przy ulicy Stanisława Lema. W hali będą mogły odbywać się zawody lekkoatletyczne, siatkówki, tenisa ziemnego i stołowego, szermierki i inne. Arena jest przystosowana również do organizowania imprez targowych, koncertów, sympozjów, kongresów, konferencji, festiwali, wystaw, wernisaży, bankietów, zjazdów oraz wydarzeń biznesowych. Jeszcze nie gotowa, ale mnie się już podoba! Zobaczcie sami:
A na koniec krótki filmik:

Pozdrawiam wiosennie! Do zobaczenia:)
P.s. filmował i fotografował M.:) Ja tym razem tylko oglądałam!

16 komentarzy:

  1. Ogromniasta! Już oczami wyobraźni widzę jakie tam będą imprezy! Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie, a raczej to, co ono przedstawia, najbardziej mi się podoba :) Hala rzeczywiście jest ogromna i robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest gigant :)
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi ogromne wrażenie. :)
    Szkoda że nie wiedziałam, też bym się chętnie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita ! Z zewnątrz, jak z zewnątrz, ale w środku, to dopiero widać jaki gigant !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ogromne budowle robią wrażenie szczególnie jak ich wysokość jest odpowiednio duża. Bryła wygląda ładnie z zewnątrz , wnętrze też mi się podoba.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hala podobna jest do naszego stadionu w Gdańsku.Ależ ten nasz kraj się zmienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiekt robi niesamowite wrażenie, podoba mi się bardzo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie też ten obiekt zrobił niesamowite wrażenie. Przepięknie się to prezentuje. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byle basenu z tego nie zrobili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwy patron ulicy dla tej budowli

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że Polsce przybędzie kolejny taki obiekt. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że będzie dobrze wykorzystywany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny obiekt sportowy. Robi wrażenie.
    Czy miasto znajdzie fundusze na jego utrzymanie?
    Narodowy jest narażony na upadłość.
    Mnie każda nowa budowla zachwyca i nasze miasta z każdym dniem pięknieją...
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy obiekt, nie miałam okazji go zobaczyć osobiście, ale dzięki Tobie nadrabiam braki ;) Polska się rozwija, powstaje coraz więcej nowoczesnych budynków. Oby tylko były fundusze na ich utrzymywanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...