wtorek, 4 marca 2014

szybka wizyta w Tymbarku

Wszyscy kojarzą Tymbark z sokami? Prawda? A wiecie, że kiedyś Tymbark zwał się Tannenberg? TUTAJ zapraszam do przeczytania historii tej urokliwej miejscowości:) My w Tymbarku byliśmy tylko na Rynku. Zobaczcie jak wygląda:
Jedna z uliczek odchodzących od Rynku:
A to już Kościół Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Tymbarku, do środka nie weszliśmy gdyż akurat para młoda wchodziła do kościoła i nie chcieliśmy im przeszkadzać. Ja tylko tak zerknęłam:)
Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Masz rację Tymbark kojarzy się z sokami...Piękna miejscowość, którą warto zobaczyć.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy!
    Zapraszamy do udziału w Konkursie na Nieoficjalny Blog Roku 2014! ;)
    http://nieoficjalny-blog-roku.blogspot.com/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na wiejską miejscowość - bardzo fajny rynek. Szczególnie podobają mi się foty: 1, 2, 4
    Koszarowe Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie faktycznie nazwa kojarzy się z sokami. Rynek ładny . Piękny widok z uliczki odchodzącej od Rynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jodłowa Góra .... ładnie wygląda to miasto na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rynek bardzo ładny i zadbany. Parking na rynku oczywiście jest :( ale przynajmniej nie razi tak bardzo jak np. w Płońsku (zapraszam do mnie). Ten kościół wygląda bardzo ładnie, ale kościoły zabytkowe i ich wnętrza zawsze mnie fascynują...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko kojarzyłam Tymbark z sokami :) wstyd ;( , fajnie,że przybliżyłaś to miejsce bo ma w sobie dużo uroku i jak pięknie jest położone. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący post, wspaniałe zaproszenie do wyprawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też Tymbark kojarzy się z sokami ;)
    Bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tymbark w cieniu i panny nie ma żadnej, nawet tej młodej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie tymbarkowe soczki , dobrze czegoś więcej dowiedzieć się o tym mieście. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie że się kojarzy, a mnie nawet bardziej z kapslami i hasłami...

    OdpowiedzUsuń
  13. W tymbarku nie byłam dziękuje za wycieczkę !

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany, spędziłam tam dwa tygodnie wakacji w latach szkolnych, niestety, nic nie pamietam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...