niedziela, 29 czerwca 2014

X Małopolski Piknik Lotniczy

Jak co roku w ostatni weekend czerwca Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie (pisałam o nim tutaj [klik]) zaprasza na Małopolski Piknik Lotniczy. W tym roku odbył się on na historycznym lotnisku Rakowice- Czyżyny. A ja mam dla Was parę zdjęć:)
Małopolski Piknik Lotniczy to największe w naszym kraju cywilne pokazy lotnicze, jedna z największych imprez rodzinnych, gromadząca ponad 40 tysięcy widzów każdego roku. I te dzikie tłumy było widać:) Lubicie takie imprezy?
P.s. zdjęcia wykonał i wybrał do posta M. :)

12 komentarzy:

  1. Lubię takie pokazy ale zawsze oglądam z dreszczykiem. Dawno nie byłam na takiej imprezie ale oglądanie w telewizji chociaż to nie to samo też mnie nieco stresuje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa ...ale na żywo miałabym obawy ....tam być ...jakiś irracjonalny lęk by mi towarzyszył.
    Ściskam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zdjęcia. Wiele lat miałam za oknem lotnisko- trochę się napatrzyłam :)
    Szczerze- to wolę latać niż patrzeć z dołu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Piknik , z chęcią pooglądałabym. Latać zawsze się boję. Pozdrawiam . Marysia z Atelier

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie imprezy i chętnie w nich uczestniczę. U nas w ubiegły weekend był piknik lotniczy, ale choroba unieruchomiła mnie w domu i nici z wyjścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam w zeszłym roku. Robi wrażenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny taki piknik lotniczy. Jakie akrobacje robią te samoloty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotychczas na takowej nie byłam, to wstrzymam się od głosu. A taka impreza z tysiącem balonów na gaz to mi by się chciało ;)Festiwal balonowy w sierpniu w Chełmnie, pewnie tysiąca nie będzie a i efekt nie ten sam, no ale coś działają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzeć w TV czy w necie - ok. Ale, że raz miałam styczność z kobietą (u znajomych), która kilka lat temu straciła męża w takim pokazie - chyba nie miałbym odwagi oglądać tego na żywo...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz komentarz uleciał w kosmos.
    Nie bywam na takich imprezach. Oglądałam w telewizji wypadki samolotowe. To było okropne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz wiem, co to za dwa skubańce " latały po moim niebie " i zakłócały mi spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny fotoreportaż!...u nas, w Trzebiczu Nowym, kilkanaście km. od GW piknik dopiero w sierpniu...a jako, że lubię, to zazwyczaj jestem, mam zamiar i w tym roku tam być ...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...