sobota, 13 grudnia 2014

Anioły znowu atakują czyli...

...minął rok, a my znowu jesteśmy na zimowym festiwalu Anioł w Miasteczku:) Dziś piękny dzień i bardzo, bardzo ciepło. Pamiętam bardzo dobrze zeszły rok, było okrutnie zimno. Zobaczcie jak to wyglądało w tym roku.
Jak co roku w trakcie festiwalu zimowego Anioł w Miasteczku na miejscowym rynku zorganizowane będą targi rzemiosła i produktów regionalnych.
W tym roku byłam dość krótko, no i na liczenie aniołów się nie załapałam. Niestety nie mogłam zostać dłużej. Jutro jest drugi dzień tego festiwalu, może się skusicie?

11 komentarzy:

  1. Sielsko anielsko ;)
    Fajne wydarzenie, chociaż za daleko bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, całkowicie zapomniałam o Festiwalu Aniołów w Lanckoronie.
    Świetna relacja i jak zwykle piękne zdjęcia...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wydarzenie :) Sama posiadam w domu 2 piękne dekoracyjne anioły :)
    Ale te prawdziwe - w postaci dzieci - najpiękniejsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, byłaś w zeszłym roku. Mam wrażenie jakby dziś było mniej osób i stoisk.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam cudownie! Dlaczego mnie tam nie było???????

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że pogoda sprzyjała takiej ciekawej imprezie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i widzisz, gdybym była teraz w Krakowie, to bym skoczyła, ale z Wrocławia mi za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku wybrałam Wrocław na odwiedzenie przed świętami. Za to bardzo się cieszę, że dzięki Tobie miałam okazję zobaczyć festiwal aniołów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała relacja, świetna imprezka, ale mam za daleko. Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny anielski festiwal , a takie targi to moje ulubione. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...