niedziela, 25 stycznia 2015

Kazimierz

Lubię spacerować gdy pada śnieg. Wczoraj był jakiś zabiegany dzień, ale dziś się udało troszkę połazić z aparatem. Poszliśmy na Kazimierz. Zobaczcie jaka u nas zima:)
 Galeria Tortów Artystycznych, M. nie mógł się oprzeć, musiał zjeść "małego hamburgerka" :)
 Już wyjaśniam, ten "mały hamburgerek" to nic innego jak makaronik:) Tutaj leży sobie w śniegu:
 Wizyta na Kazimierzu to obowiązkowo Okrąglak i....
Pod tym szyldem są najlepsze zapiekanki, Endzior jak dla mnie przereklamowany:)
 ....zapiekanka węgierska:)
 Na koniec udaliśmy się na Kładkę im. Ojca Bernatka:
 I do domu:
U Was też taka zima? Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia:)

27 komentarzy:

  1. Po Kazimierzu można spacerować i spacerować, tyle tam ciekawych miejsc i zakamarków. Jak byłem ostatnio w Krakowie to robiłem zdjęcia jak szalony. Chętnie się tam jeszcze wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobna zimna, chyba nawet trochę więcej śniegu - od rana sypie :) uwielbiam patrzeć na pokryte śniegiem drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas czarno i bez widoków na śnieg, jak to zwykle nad morzem bywa.
    Spacer super. Bardzo lubię oglądać zdjęcia z miejsc, w których także byłam - chodząc w ślad za Tobą, wspominam własne przeżycia i odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazimierz cudownie! :)) Byłam tylko raz w życiu jak dotąd - jesienią. Miło było zobaczyć tą klimatyczną dzielnicę w śniegu. Dzięki Agulcu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas buro i ponuro, ale mam nadzieje, znalezc sie w Krakowie za jakis tydzien;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas zrobiło się biało dzisiaj w nocy. Dziękuję za piękny spacer. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś śniegu dużo więcej; prószył cały dzień.
    Miło popatrzeć na znane miejsca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ skąd, żadnego śniegu jak na razie i wcale, ale to wcale mi to nie przeszkadza. Coś się kręci jednakże w powietrzu i kto wie, co będzie jutro ;)
    Fajny spacer :) Podobały się mi szczególnie te dwa tramwaje jakby do siebie przytulone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. We Wrocławiu też nie ma śniegu, ale ja się akurat z tego bardzo cieszę i czekam niecierpliwie na wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Kazimierzu, a klimatycznie tam bardzo! U nas śniegu dosypało i jest pięknie! Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie byłam w Krakowie , pospacerowałabym z ochotą. U nas też biało. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Także taka zima :) Właśnie Olkusza wróciłam do domu, więc niedaleko byłyśmy :)
    A Kazimierz - jedna z moich bardziej ulubionych dzielnic Krakowa :)
    A na Kładce Bernatka byłam w listopadzie! I też powstanie o niej post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ taką zapiekankę to bym zjadł. Dzięki za ciekawy architektonicznie spacer. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...ależ piękna kołderka! U nas zimy nie ma, i już zaczynam wątpić w to, że nadejdzie...
    Cudnie wyszły Ci te zimowe migawki, ale naj to zdjęcie roweru :)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Kazimierz, ma niezwykły klimacik.. a kładka...wiadomo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero dzisiaj lekko pada śnieg. Bardzo dawno temu spacerowałam po Kazimierzu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zimowy Krakowski Kazimierz prezentuje się równie pięknie co skąpany w sierpniowym słońcu. "Mały hamburgerek" - Twój M. sprytnie to wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spacer po Kazimierzu jest jak podróż do przeszłości. Miejsce z duszą. Przynajmniej tak wygląda na zdjęciach.
    Rozbawił mnie szyld: Stary sklep. Co sprzedają w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiątki, trochę rękodzieła można nabyć w tym sklepie:)

      Usuń
    2. Muszę zapamiętać, by zajrzeć tam przy okazji spaceru po Kazimierzu.

      Usuń
  19. Och ja lubię Kazimierz :-) Dzięki za spacer , uwielbiam tam być nawet wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja się wystawię na lincz, nie lubię Kazimierza, przeraża mnie jak idę i jest pusto ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne miejsce, nigdy nie bylam, ale kiedys bede:) O ten most pytala mnie ostatnio znajoma Angielka, a ja oczy wytrzeszczalam nie wiedzac o czym ona mowi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłam, a dzięki Tobie mam chociaż pojęcie co straciłam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę przyznać, że krakowski Kazimierz na wszystkich zdjęciach prezentuje się równie inspirująco :) niektórych kadrów po prostu nie da się inaczej "złapać" :) u nas wygląda to podobnie. świetne miejsce na zwiedzanie miasta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...