poniedziałek, 2 marca 2015

wiosna zbliża się wielkimi krokami...

Witajcie! Tak, teraz jest ten czas, że nie chce się siedzieć w pomieszczeniu czy to w domu czy w pracy i chciałoby się ciągle gdzieś łazić. Lubię ten czas, teraz powietrze pachnie trochę jeszcze zimą, trochę już wiosną. Mam dla Was parę fotek, udajemy się na plażę pod hotel Forum w Krakowie.
I widoki na Wawel i na Kościół na Skałce czyli kościół św. Michała Archanioła i św. Stanisława Biskupa:
Jak widać nad Wisłą sporo ludzi spaceruje, no i rowery już poszły w ruch! A na koniec hotel Forum, czyli mega duży billboard reklamowy (obecnie jednak bez reklamy:))
Miłego tygodnia!

29 komentarzy:

  1. Pogoda coraz bardziej wiosenna, no i miejsce idealne na spacer i wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka pogoda zachęca do spacerów i wszelkiej aktywności :)
    Chociaż u nas dzisiaj w marcu, jak w garncu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na plaży w Krakowie jeszcze nie byłam, ale z Twoich pokazanych zdjęć, orientuję się gdzie to jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się spacer wzdłuż Wisły w taką piękną pogodę.
    Kraków nie jest dla mnie łaskawy. Gdy go odwiedzam, najczęściej jest zimno albo pochmurno.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak wszyscy już z niecierpliwością czekamy na wiosnę i mimo iż parę dni ma być teraz brzydkich to przyszły tydzień według prognoz zapowiada się bardzo wiosennie, ma być nawet 19 stopni! Oby się sprawdziło:)
    Przepiękny widok na Wawel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie i trzecie zdjęcie bardzo optymistyczne. Te grupki spacerowiczów w urokliwych miejscach Krakowa. U mnie dziś w środku dnia zaczął padać ulewny deszcz, ale potem świeciło słońce. Dobrego tygodnia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe miejsce do plażowania z takimi widokami na zabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś chadzając tamtędy dość często zastanawiałam się, kiedy Kraków zrobi coś z hotelem Forum ;))
    Aż mi się przypomina jak mieszkałam na Kościuszki... 5 min na pieszko do zakola nad Wawelem :))) Cudownie...
    Ale nostalgia...

    OdpowiedzUsuń
  9. W Krakowie już wiosna pełną gębą :). Doskonale rozumiem Twoją chęć do szwędania się, a wiosenne powietrze pachnie obłędnie - zapowiedzią słońca, ciepła, długich dni, kwiatów, pysznych owoców, no i szwędania się rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie już też "nosi". Najgorsze jest to, że nie mogę sobie teraz pozwolić na wyjazd :(
    Znajome widoki u Ciebie widzę, często przejeżdżam tamtędy.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam taki niedosyt zimy, ze ogladam sobie zdjęcia zimowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosnę już czuć w powietrzu :)
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać nad Wisłą wiosenne pospolite ruszenie , każdy ma dość siedzenia w domu. Oby do wiosny , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę pogody. U nas właśnie znów zaczął sypać śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna pogoda na spacer, mnie tydzień temu wygonił deszcz z Krakowa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli szwędalski się włącza, a Tobie to już przypuszczam na pełnej mocy! Cudny Kraków, uwielbiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pogoda :) u mnie dzisiaj napadało mokrego śniegu i już nie jest tak przyjemnie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie pięknie i wiosennie, a u mnie dzisiaj zima na maxa :( 5 cm. nowego białego paskudztwa napadało ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest Kraków o tej porze...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ...pogoda sprzyjała jak widzę także robieniu zdjęć, bo wyszły bardzo ładnie...u nas szaro, zachmurzenie, i tak od początku marca...eh
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to zabawne - jak byliśmy w Krakowie na przełomie grudnia i stycznia, to w czasie jednego pobytu mogliśmy zrobić zdjęcia i wiosenne i zimowe. pogoda była naprawdę kapryśna, ale ten świąteczno-noworoczny tydzień wspominamy wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapeszone, u mnie za oknem szaleje śnieżyca :) Ale też czekam na wiosnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo, że nie było zimy jak przed laty, to też już nie mogę doczekać się wiosny. Takiej z burzą zieleni, kwiatów i słoneczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby była jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój kochany Kraków...jest piękny o każdej porze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięć lat w Krakowie, zawsze będę dobrze wspominać to miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo jakoś Krakowa ostatnio na blogach :) Fajnie, że już widać wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trawa już ma tam taki soczysty kolor :) Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słońce, wiosna ;) Żyć, nie umierać :)
    A Kraków jest cudowny o każdej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...