niedziela, 14 czerwca 2015

Baltic Tall Ships Regatta

Zupełnie przypadkowo znalazłam się wczoraj w Szczecinie, można powiedzieć taki spontaniczny wyjazd z ludźmi z pracy. Ktoś rzucił hasło, ktoś podłapał i cała wyprawa nabrała kształtu. Pretekstem do odwiedzenia miasta była impreza Baltic Tall Ships Regatta, przewodnikiem byłam ja, w końcu dobrą chwilę mieszkałam w tym mieście. Oczywiście Szczecina Wam pokazywać nie będę, pokażę tylko to co się działo na Wałach Chrobrego.
Generalnie najpiękniejsze i chyba najbardziej znane żaglowce świata pojawiły się w Szczecinie. Zgodnym chórem jednak stwierdziliśmy, że Dar Młodzieży jest najpiękniejszy:D Tutaj(klik) można poczytać jakie jednostki pojawiły się w mieście. Myślałam, że zdjęć mam więcej, ale tylko te nadają się do pokazania. W ogóle pierwszy raz jakoś tak źle mi się fotografowało, chyba ta ilość ludzi mnie przytłoczyła tym razem. Koniec marudzenia! Zapraszam do oglądania:)
 I Pirata znaleźliśmy:D
A to już przygotowania do parady, której w sumie nie widzieliśmy. Czas za szybko leciał i zamotaliśmy się z godzinami:D
I to byłoby na tyle! Dobrego wieczoru i całego przyszłego tygodnia:)

23 komentarze:

  1. Super, że byłaś tam w tym czasie gdy takie piękne żaglowce zawitały i możesz to teraz pokazać! Obejrzałam z przyjemnością! Pirat pierwsza klasa! Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Szczecin to dla mnie kawałek drogi. Ale w sumie mam zamiar prędzej czy później odwiedzić te miasto. Widać, że impreza zgromadziła trochę ludzi. Jednostki pływające jak dla mnie zawsze są intrygujące :) Pozdrawiam i wzajemnie, udanego tygodnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajna impreza, byliśmy tam chyba w 2007 roku. Faktycznie trudno się fotografuje w takim tłumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mnóstwo zdjęć Sedova, który na mnie zrobił największe wrażenie.A Nowożeńcy mają nietypową sesję ślubną. Żałuję, że nie zobaczę, jak żaglowce wypływają w Świnoujściu na morze pod pełnymi żaglami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią odwiedziłabym Szczecin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam jeszcze w Szczecinie, może warto o tym pomyśleć. Fajna impreza, chętnie zobaczyłabym na własne oczy takie żaglowce, niestety trochę za daleko mam na taki spontan:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...nie mogłam być, ale zazdroszczę tym bardziej, że lubię te dni, kiedy żaglowce przybywają na szczecińskie wody...może uda mi się pojechać, kolejny raz, na Zlot Żaglowców? ...może...
    Świetna relacja - pochłonęłam!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pirat pilnujący PKO no aż miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super impreza , żaglowce zawsze robią niesamowite wrażenie. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne statki, też chętnie wybrałabym się na taką imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ludzi podziwiało żaglowce i nie dziwię się, bo to najpiękniejsze statki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiej ilości statków naraz to ja chyba nie widziałam, i do tego takich fajnych, takich...polskich ;)))
    Miło spędziliście czas :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pirat wygląda, jakby strajkował pod PKO... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne takie widoki.Widzę moje miasto Szczecin akurat ja wyprowadziłam się do Niemiec.Miesiąc temu.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tam pięknie ! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałem właśnie o tej imprezie. Super statki i piękna pogoda, wszystko dopisało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę! Jedyną rzeczą jaka mnie odstrasza od tej imprezy, to dzikie tłumy. Ale mimo, to i tak uważam, ze warto wybrać się na tą imprezę, bo żaglowce są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnie popatrzeć na kolorowe żaglowce i na morze.
    Miłe sercu widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też z przyjemnością bym się wybrał na taką paradę żaglowców. Fantastycznie się to ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam raz taką paradę żaglowców. też bym się z Tobą wybrała do Szczecina by podziwiać morskie piękności.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  21. A naszym kołobrzeskim piratom ktoś zajumał armatę na regatach i salwę honorową odstrzelili petardami. Dopiero po jakimś czasie namierzyli rabusia, który... twierdził, że zabrał zabytek, by go oddać do muzeum. ;)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie żaglowce robią ogromne wrażenie. Tym bardziej, gdy znajdziesz się tuż przy nim i zadrzesz głowę do góry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...