wtorek, 21 lipca 2015

Zakopane

Do Zakopanego pojechaliśmy dosłownie na chwilę, do mojego brata na urodziny:) To był bardzo udany dzień, właściwie od rana same niespodzianki. Wiadomo jak się jedzie do Zakopanego to w góry, ale my tym razem postawiliśmy na spotkanie i szwendanie się po mieście. Oczywiście zdjęcia też robiłam, ot tak do rodzinnego albumu, ale tak sobie pomyślałam, że na blogu Zakopanego nie ma więc Wam pokażę parę migawek z tego miasta:) Także już nic nie mówię, teraz będą tylko zdjęcia! Zaczynamy od ulicy Kościeliskiej i drewnianego kościoła Matki Boskiej Częstochowskiej i św. Klemensa:)
I to byłoby na tyle:) Zostawiam serdeczne pozdrowienia!

28 komentarzy:

  1. Do Zakopanego mam naprawdę kawał drogi biorąc pod uwagę dojazd samochodem czy koleją jak na nasze warunki, jechałbym pewnie z kilkanaście godzin. Zakopane chciałbym odwiedzić choć nie ukrywam,że na razie nie jesy moim priorytetem. Może trochę przereklamowane- jak dla mnie. Choć tak można powiedzieć o wielu miejscach. Fajnie,że udało Ci się wyskoczyć nawet na krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypisz, wymaluj Zakopane! Aż się czuje zapach drewnianych chat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Zakopanego mam ogromny sentyment i zawsze lubie oglądać stamtad zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Zakopane , chyba nigdy mi się nie znudzi. Dzięki za zdjęcia latem , bo ja przeważnie jestem tam zimą. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było się znaleźć w Zakopanem i obejrzeć Twoją relację! Swego czasu jeździliśmy tam bardzo często i zaliczaliśmy Tatry kawałek po kawałku,ale teraz to ja w Beskid Niski jeździć mogę.Pozdrawiam serdecznie i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki z Zakopanego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypady do Zakopanego zazwyczaj są udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Zakopanego jeżdżę regularnie i zawsze chętnie tam wracam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia!
    Zakopane, mimo wszystko, dużo oferuje, plus wygodny dojazd, czasem tylko zbyt tłoczno...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj góry nasze góry- widoki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dotarłam jeszcze do Zakopanego, więc chętnie obejrzałam fotki. Zawsze to jakaś namiastka, ale podobnie jak dla TM, miejscowość ta i w ogóle górskie rewiry nie są na razie dla mnie priorytetem. Kiedyś na pewno, ale teraz wolę bardziej przyziemne cele :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakopane to moje ulubione miasto, zwłaszcza piękne widoki. Jest tu co oglądać i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo tłumów jakie są zawsze w Zakopanem to jest to jednak magiczne miejsce i wspaniała baza wypadowa w góry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie bylam w Zakopanem, na Twoich zdjeciach wyglada bardzo zachecajaco, zeby sie tam wybrac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie. Wspaniałe widoki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jest zakopane latem - w zeszłym roku byłam pierwszy raz poza sezonem zimowym. Piękna sprawa. Dzieci też się bawiły!

    OdpowiedzUsuń
  17. Drewniane kościółki, wille - to najpiękniejsza część Zakopanego.
    Jednak najpiękniejsze są góry :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci tego, że masz Zakopane na tyle blisko, że możesz sobie "wyskakiwać" ot tak. Przedostatnie zdjęcie magia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne widoki. Ostatnio bywałam w Zakopanem głównie zimną, więc dobrze zobaczyć, przynajmniej na zdjęciach, taką odmianę:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno tam nie byłam.
    Zakopane jest piękne.
    A Tatry przecudne.
    Serdecznie pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Klękam przed tą drewnianą architekturą...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielokrotnie odwiedzałem w swoich podróżach Zakopane ale muszę przyznać, że za kazdym razem budzi te same emocje. Chyba nigdy nie znudzą mi się nasze góry.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakopane zawsze urzeka.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakopane ma swój niepowtarzalny klimat. Szkoda tylko, że teraz jest on już coraz bardziej komercyjny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie byłam, a kiedyś marzyło mi się, żeby tam mieszkać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam widziałam, w Tatrach się zakochałam ale..tam nigdy nie wrócę na dłużej niż kilka godzin ;-(. Przereklamowane i coraz bardziej sceprowane miasto nastawione na wyciąganie pieniędzy. Na szczęście opodal są cudne Góry...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...