poniedziałek, 28 września 2015

mistrz plażingu bulwarowego

Poznajcie Janusza Gorzowskiego, mistrza plażingu bulwarowego:)
Realistyczna rzeźba plażowicza czytającego gazetę została odsłonięta na bulwarze wschodnim 27 czerwca 2015 roku. Autorami rzeźby są Ewa Bone i Ewa Kozubal. Pomysłodawcą Janusza jest anonimowy gorzowianin. Rzeźba powstała w ramach projektu Genius Fluminis, działań przywracających rzekę miastu. Teraz już to wiem, dzięki Meg, bo na początku myślałam, że to prawdziwy człowiek. A było to tak, po wizycie w Kostrzynie nad Odrą postanowiliśmy z M. pospacerować po bulwarach w Gorzowie. Idziemy, a tu nagle widzę jakiegoś szaleńca czytającego gazetę w samych gaciach. Dziwne prawda? Zrobiłam mu ukradkiem zdjęcie, uśmiechnęliśmy się z M. do siebie i poszliśmy dalej. Teraz się z tego śmieję, że tak daliśmy się nabrać:D Za jakiś czas wróciliśmy, by obejrzeć go sobie bliżej.
A skoro już tu jesteśmy to pokażę Wam bulwar i jego okolice w letniej odsłonie, bo w zimowej widzieliście go tutaj(klik) Dodam tylko, że Bulwar Nadwarciański w Gorzowie Wielkopolskim zwyciężył w konkursie - Europa to my:) 
Dziękuję, że zaglądacie. Do zobaczenia! paaaa

25 komentarzy:

  1. Ta rzeżba mnie również zmyliła jest bardzo realistyczna. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wygląda realistycznie. Z pewnością jest to obiekt, który może i pewnie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gościu wygląda jak żywy :)
    Bulwar pięknie zagospodarowany, wspaniałe miejsce na spacery.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak żywy. A bulwar piękny, nawet palmy tam rosną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Piękny bulwar, oby więcej takich ładnych miejsc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dałam się nabrać :)
    Nasz Bulwar pokazałaś pięknie, bardzo pięknie :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mogę się teraz pośmiać razem z Tobą, bo na pierwszym zdjęciu myślałam, że to żywy facet!;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mogę wybrać się do Gorzowa, a chciałbym...
    Ale z tym "klikiem" coś Tobie nie poszło, bo łącze wskazuje na tę samą stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione:) Dziękuję za zwrócenie uwagi!

      Usuń
  9. Nie dziwie się, że myśleliście, że jest to prawdziwy Pan Janusz. Na pierwszy rzut też tak pomyślałem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bulwar jest ciekawy,a Janusz- świetny! Sama bym się chyba nabrała, bo wygląda ja żywy! Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Bardzo pozytywne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no, ten gość z gazetą wygląd niesamowicie realistycznie! Też bym się zastanawiała, czy on prawdziwy, czy też nie?! :D hahah

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły numer. tez się nabrałam na to zdjęcie.:) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten bulwar. ;) a pan Janusz wygląda jak żywy i na pewno mnóstwo osób się łapie na tej pomyłce. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pierwszy raz zobaczyłam zdjęcie Janusza w internecie to też myślałam, że to żywy pan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. eh, też pomyślałam, że prawdziwy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też sądziłam, że pozował do Twojego zdjęcia.
    Świetne.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, pana Janusza już na gorzowskich bulwarach nie ma. Młodzi gniewni zrobili swoje.

    http://gorzow.wyborcza.pl/gorzow/1,36844,19016376,janusz-zniknal-byl-twardy-i-wytrzymaly-lecz-ulegl-bulwarowym.html?disableRedirects=true#BoxLokCzeLink

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma, wiem, wiem:( Może na wiosnę wróci?

      Usuń
  19. Biorąc pod uwagę, że wchodząc do sklepu, kłaniam się manekinowi, na Mistrza też bym się na pewno dała nabrać :) Bulwar gorzowski jest super, byłam i chętnie wybrałabym się po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...