wtorek, 19 stycznia 2016

migawki z Krynicy Zdrój

Zamiast siedzieć w domu to wybraliśmy się do Krynicy Zdrój, w końcu jest zima więc czas na zimowe szaleństwa. O mieście już kiedyś pisałam i właśnie teraz zauważyłam, że to też było zimową porą. Od czego więc dziś zaczniemy? Wjedziemy sobie na Jaworzynę Krynicką (1114 m n.p.m) Ależ tam u góry wiało i było zimno, a na dodatek śnieg troszkę padał. Oczywiście czas na zdjęcia również się znalazł.
Uwielbiam taką białą zimę, od razu jakoś tak przyjemnie. Niestety pogoda nie dopisała i widoki na okolicę były słabe:(
 Na koniec jeszcze spacer po Krynicy Zdrój, lubię tutaj wracać:)
Dziś mało gadania:) Zatem uciekam! Do zobaczenia:) Ściskam!

31 komentarzy:

  1. Zimowa Krynica jest przepiękna. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi się spacerowało po mieście, ale na górze też było przyjemnie chociaż wiało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Krynicę :) dzięki za zdjęcia zimowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, biel napełnia serca pokojem, a Krynica zawsze jest urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam jeszcze w Krynicy ... ładnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zzieleniałam z zazdrości. Jak biało, jak pięknie, jak puszysto. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia piękne! Też lubię Krynicę, ale zimą tam jeszcze nie byłam. Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś odwiedzić Krynicę zimową porą - mam wspomnienia tylko z lata i to z jakichś zamierzchłych czasów ;) Zdjęcia zachęcają - to taka prawdziwa zima.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agulcu, choć widoki słabe, i tak świetnie uchwyciłaś. Ma się to oko! :)
    U mnie występuje taka dolegliwość z kolei że jak jadę na narty nie focę, no nie potrafię tych dwóch spraw pogodzić i już!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam w Krynicy latem.
    To bardzo urokliwe miasteczko.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, a ja sie wybieram, jak ta sójka;(
    Nie wiem, jak u Ciebie, u nas ta zima jakas smutna i mało słoneczna:( Jak na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle świetne zdjęcia. Powiedz mi, czym zajmujesz się w życiu że masz tyle czasu na podróżowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wyjazdy są głównie weekendowe więc absolutnie nie kolidują z moją pracą:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Lubię Krynicę, żałuję, że nigdy nie byłam zimą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno to perła naszych uzdrowisk. Bardzo lubię tam przebywać, chociaż zimą byłem tylko raz. Miło się spacerowało :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ...jak ładnie...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka zima jest przepiękna, a tym bardziej w górach. Wspaniałe widoki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mogę pooglądać, bo taka zima jest fotogeniczna, ale uczestniczyć w niej nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  18. do Krynicy jeszcze nie dotarłam, a zimą na pewno mi się to nie uda, bo ja jednak jak jest zimno, to siedzę w domu i zimowe szaleństwo mnie omija. co najwyżej wykopyrtnę się na nieodśnieżonym chodniku. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Krynica jest piękna i latem i zimą. A ja lubię zimę zimą. :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jest Krynica w tej zimowej szacie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szusowanie chyba się udało. Nie byłam w Krynicy Zdrój, trzeba kiedyś to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze zimowe zdjęcia. Bardzo mile wspominam Krynicę; chętnie bym tam wróciła. Tym razem może własnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krynica jest bardzo ładna...
    Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę tak aktywnego zimowego szaleństwa! świetne widoki i cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam i oby więcej takich wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno tam nie byłam. Jakoś zawsze najbardziej ciągnie mnie do Zakopanego. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejciu. Góry zimą są takie mega niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...