poniedziałek, 15 lutego 2016

Cała Polska w jednym miejscu?

Tak to możliwe! Właśnie zakończył się Tour Salon w Poznaniu. A co to takiego? To Targi Regionów i Produktów Turystycznych. Wiadomo Tour Salon to nie tylko Polska, ale i świat, ja jednak skupiłam się na naszej Ojczyźnie. To właśnie na tych targach można było poznać oferty większości polskich regionów. Znalazłam tutaj mnóstwo perełek, pogadałam z wystawcami i nawet parę przewodników dostałam spod lady:D Sporo było też konkursów, ale ja do losowań to szczęścia nie mam, niestety. Oczywiście jak to na targach bywa można było skosztować regionalnych smakołyków. Bardzo podobała mi się Strefa Urwisa, dzieci mogły tam świetnie spędzić czas. A ponadto można było wziąć udział w Festiwalu Podróżniczym - Śladami Marzeń oraz warsztatach fotograficznych prowadzonych przez Marcina Dobasa. Generalnie, działo się! Pokażę Wam parę zdjęć jak to wyglądało, fotografował M. bo ja za bardzo byłam zajęta gadaniem z wystawcami:) Zdjęcia robione rano, później to już dzikie tłumy były.
 A tu już cała góra inspiracji na wycieczki po Polsce:)
Dobrego tygodnia Wam życzę:) Paaaaa

28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa impreza. Lubię takie, popieram i cieszę się, że są w naszym kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ważne są takie imprezy i bardzo wzbogacają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na targach kilka lat temu. Masz rację, to cała Polska w jednym miejscu i nie sposób stamtąd wyjść. Moje łupy wyglądały podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to się można było napatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne relacja, super impreza. Widać,że organizatorzy poszczególnych regionów błysnęli pomysłami, choć mój region- jak widać na zdjęciu- cosik mało fantazyjnie wypadł?! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, to tylko takie zdjęcie marne wyszło, tak naprawdę łódzkie się postarało:)

      Usuń
  6. Zazdroszczę, szczególnie tych łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, ale sobie inspiracji nawiozłaś. Teraz nic tylko ustalać plan działania. A wzięłaś udział w tym kursie fotograficznym może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że na warsztatach byłam:)

      Usuń
  8. Kapitalna impreza.
    Aguś, jak zwykle świetna relacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykuje się wiele podróży po kraju, jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie musialo byc, pewnie tez odkrylas duzo regionalnych specjalow?

    OdpowiedzUsuń
  11. A zastanawiałem się jest na targach, jak ostatnio przejeżdżałem ;). Teraz już widzę, interesująco widzę musiało być.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Produkty turystyczne" - to brzmi bardzo ciekawie. Wiele tematów, duża różnorodność - to wszystko jest bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna promocja! Brawo Poznań!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile materiałów zebrałaś... Super targi!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, ze Poznan nie jest blizej bo chetnie bym pojechala na takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważna sprawa, taką promocję cenię, a nie jakieś reklamy w tv za miliony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała impreza. Na pewno czułaś się tam jak ryba w wodzie. Miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mru, mru, mrrrrru ;) Nigdy nie byłam na takich targach, ale chyba będę musiała się kiedyś w końcu wybrać. Widzę, że się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i doczekałem się polski w kawałkach w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie miejsca i wydarzenia, to fantastyczne inicjatywy! Super! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A podobno w Poznaniu nic się nie dzieje... Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na promocję. Bardzo mi się podoba wpis.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sprawa tekie targi,co do Trzebiatowa,niestety nie znam regionu Pomorza Zachodniego może czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie chwili na umieszczenie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...